niedziela, 5 lutego 2017

Kurs języka angielskiego Olive Green

Ostatnio coraz modniejsze staje się czytanie książek w oryginale. Aby jednak zabrać się za anglojęzyczne powieści, najpierw trzeba posiadać przynajmniej podstawową wiedzę w zakresie zagadnień gramatycznych i słownictwa. Stąd dzisiaj chciałabym przybliżyć wam trochę kurs angielskiego Olive Green, który umożliwi wam nie tylko naukę języka, ale także stanie się źródłem przyjemności oraz niezłej zabawy. Przyszło do mnie ładnie zapakowane pudełko z 3 książkami z dialogami z filmu oraz ćwiczeniami słownictwa i wyjaśnieniami gramatycznymi (choć według mnie z tych samych, cieniutkich podręczników można wynieść niewiele), płytę z kursem w formie programu komputerowego ze specjalnym kodem, który daje również dostęp do nauki przez internet oraz na tablecie lub smartfonie i dostęp do słownika 25 tysięcy haseł z serii Extreme, z którego można samodzielnie dobierać sobie słownictwo do nauki. Sam kurs składa się z pięciu poziomów zaawansowania: zaczynamy od najbardziej podstawowego, czyli A1 i dążymy do zaawansowanego, czyli C1. Każdy poziom to 12 lekcji opartych na odcinkach filmu, co daje łącznie 60 lekcji i prawie 3 godziny materiału filmowego. Dzięki dialogom interaktywnym można porozmawiać z bohaterami filmu, więc można poćwiczyć żywy język w autentycznych sytuacjach.

Nauka jest banalnie prosta. Należy ją rozpocząć od obejrzenia sceny filmowej w kursie multimedialnym – można wybrać napisy w języku polskim lub angielskim, które ułatwią zrozumienie sytuacji, jeśli nie jest się wystarczająco biegłym w języku słyszanym. Przy każdej scenie w książce znajduje się lista nowych słówek i wyrażeń z tłumaczeniami, jest także kompedium gramatyczne opisujące najważniejsze tematy, w jakie wprowadza dialog filmowy. Żebyście lepiej zrozumieli całą ideę stojącą za Olive Green, pokażę wam kilka screenów z kursu (więcej informacji znajdziecie tutaj).


Olive Green to bez wątpienia coś nowego, jeśli chodzi o podejście do kursu języka angielskiego i może dlatego jest tak efektywne. Początkowo bałam się, że nie będę zainteresowana ćwiczeniami oraz kursem, jednak interaktywny film sensacyjny był tak wciągający, że z ogromną przyjemnością odtwarzałam kolejne sceny, pragnąc się dowiedzieć, jak zakończy się historia Olive, jednocześnie przyswajając nowe słówka i odświeżając swoją wiedzę z zakresu języka angielskiego. Podczas uczestnictwa w tym kursie nie można się nudzić nie tylko ze względu na wciągającą fabułę, ale także z powodu konieczności brania czynnego udziału w przedstawionej historii – moje wybory decydowały o przebiegu danej sceny, oprócz tego brałam udział w dialogach interaktywnych między bohaterami, a także musiałam rozwiązywać zadania zręcznościowe czy językowe, dzięki czemu moja koncentracja pozostawała na najwyższym poziomie nawet po dłuższym czasie uczenia się. Nawet osoby z najwyższym stopniem umiejętności językowych (ja sama mam poziom C2) będą w stanie znaleźć coś dla siebie, bo choć nie mogę powiedzieć, że kurs Olive Green poszerzył moje słownictwo, zdecydowanie był dla mnie świetną rozrywką i za jego pomocą mogłam sobie przypomnieć niektóre wiadomości, głównie zagadnienia gramatyczne, chociaż w większej mierze kurs skupia się na pojedynczych słowach i zwrotach.

Kurs Olive Green, dzięki temu, że jest tak wciągający, sprawia, że nauka języka angielskiego staje się czystą przyjemnością. Ja sama z radością coraz bardziej zagłębiałam się zarówno w film przypominający klimatem Jamesa Bonda i, co zaskakujące, świetnie zrealizowany, jak i w ćwiczenia językowe, które nie były wcale nudne czy konwencjonalne. Dajcie szansę Olive Green, bo nawet jeśli wydaje wam się, że próbowaliście już wszystkiego, na pewno nigdy nie mieliście do czynienia z czymś podobnym do tego kursu. Kiedy nauka zaczyna sprawiać wam frajdę, to zaczyna przynosić efekty, a przy tych lekcjach bez wątpienia będziecie mieli niezłą radochę. Z kursu korzystała także moja siostra będąca na poziomie B2 oraz moja mama, która dopiero zaczyna swoją przygodę z językiem angielskim i obie były zachwycone, dlatego gorąco polecam wam to niezwykłe połączenie nauki z zabawą.


Jeżeli jesteście zainteresowani kursem Olive Green, zaglądnijcie TUTAJ. Na pewno nie pożałujecie, a przy okazji przyswajania kolejnych słówek oglądnięcie zabawny, wciągający film! Możecie bez problemu połączyć przyjemne z pożytecznym i zanim się obejrzycie, dobrniecie do końca kursu, wzbogaceni w nową wiedzę.


Wpis powstał w ramach współpracy z SuperMemo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj drogi Czytelniku!
Każde Twoje słowo sprawi mi wiele radości, niezależnie czy są to słowa pochwały, krytyki, obietnica przeczytania recenzowanej książki w przyszłości - wszystko wywoła na mojej twarzy geekowaty uśmiech.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia