niedziela, 31 stycznia 2016

Podsumowanie stycznia


Pierwszy miesiąc 2016 roku już za nami! Muszę przyznać, że moje otwarcie tego roku było niespodziewanie dobre. Udało mi się przeczytać 6 książek i opublikować 10 postów.
RECENZJE: 6
Pojedynek, Marie Rutkoski
Pierwszy grób po prawej, Darynda Jones
Ember in the Ashes. Imperium ognia, Sabaa Tahir
Program. Kuracja samobójców, Suzanne Young
Złe dziewczyny nie umierają, Katie Alender
Linia serc, Rainbow Rowell
INNE POSTY: 4
Noworoczne antypostanowienia
Stosik #2
Można Inaczej + wywiad z Sebastianem Kołpakiem
TOP 5: Filmowe premiery 2016 roku

Styczeń był dla mnie nieco szalonym miesiącem - głównie ze względu na studniówkę, ale także dzięki współpracom recenzenckim, które udało mi się zawiązać z aż trzema wydawnictwami (Papierowym Księżycem, Feerią oraz Otwartym)! Nawet nie wiecie, jak bardzo mnie to cieszy. 
W styczniu najlepszą książką bezapelacyjnie był Pojedynek Marie Rutkoski. Jestem zakochana w historii, którą przedstawiła nam autorka, uwielbiam Kestrel oraz Arina i już nie mogę się doczekać kolejnej części, chociaż jestem pewna, że złamie mi ona serce. Po raz pierwszy nie jestem jednak w stanie wyznaczyć najgorszej powieści - wszystkie były naprawdę dobre. 
W tym miesiącu udało nam się również pobić liczbę wyświetleń najpopularniejszego posta :) Wywiad z Sebastianem wyświetliło aż 1335 osób, co jest niesamowitym wynikiem! Przekroczyliśmy również kolejną magiczną barierę - od momentu powstania bloga wyświetliło go już ponad 30 000 osób! DZIĘKUJĘ. Ten miesiąc zdecydowanie mogę zaliczyć do przełomowych dla bloga i jestem strasznie szczęśliwa, że jesteście ze mną!<3

28 komentarzy:

  1. Gratuluję! Świetnie ci idzie :)
    Akurat żadnej z tych książek nie przeczytałam. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratuluję tylu współprac. Oby luty był jeszcze lepszy dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współprac, ja już kilkukrotnie próbowałam, ale się nie udawało ;)
    Jutro jadę do biblioteki wypożyczyć Pojedynek, także niedługo moja recenzja ;)
    U mnie recenzja Jedynej, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku i współprac:*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję sukcesów! Fantastycznie poszedł ci ten miesiąc, oby następny był równie satysfakcjonujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję udanego stycznia i życzę jeszcze lepszych wyników w lutym ;)
    Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wynik! Ogromne gratki i powodzenia w lutym <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi ogromnie podobało się Ember in the Ashes, a za Pojedynek zabieram się już dziś i mam nadzieję że również się zakocham

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję sukcesów, z chęcią również nawiązałabym współpracę z wydawnictwami przez ciebie wymienionymi, jednak jestem "małym" i niedoświadczonym blogerem, więc na razie to nie dla mnie :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, "Pojedynek" jest świetny! Udany miałaś miesiąc, zwłaszcza z tymi wydawnictwami. Gratulacje! Buziaki, Idalia ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i powodzenia w przyszłym miesiącu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy podobny wynik, też udało mi się przeczytać 6 książek :) Gratuluję! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej widzę miałaś bardzo udany miesiąc, gratuluję! I tej współpracy również gratuluję. :D
    Życzę jeszcze bardziej udanego lutego. :D
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współprac i wyświetleń :)
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super Ci poszło w tym miesiącu, oby tak dalej! Pozdrawiam
    http://www.filmweb.pl/person/Candelaria+Molfese-1896175

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję udanego miesiąca oraz wspaniałego wyniku czytelniczego! Powodzenia w lutym :*

    Pozdrawiam,
    KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję liczby wyświetleń i przeczytanych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje udanego miesiąca ;D Muszę w końcu skusić sięna Pojedynek :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wszystkich osiągnięć! Zwłaszcza nawiązania aż tylu współprac! :D Mi w tym miesiącu również udało się przeczytać 6 książek. Uważam, że jest to dobry wynik, zwłaszcza patrząc na to, ile miałem w tym miesiącu zajęć. Mam nadzieję, że luty będzie jeszcze lepszy ;) Jeszcze raz gratuluję i życzę dalszych sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju *.* myślę, że w tym miesiącu należy Ci pogratulować nie samych wyników czytelniczych, a przede wszystkim tak wspaniałych współprac! O Otwartym i Feerii marzy chyba każdy recenzent ;) tak więc, moje gratulacje! :D

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne wyniki! Oby tak dalej! Gratuluję :)
    Pozdrawiam Justyna z książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  22. Planuję przeczytać "Złe dziewczyny..." od dłuższego czasu, ale nigdy nie mam czasu na tę książkę :/
    Pozdrawiam
    welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne wyniki, gratuluję! Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Równie owocnego lutego życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobry wynik! Gratuluję nawiązania nowych współprac recenzenckich.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wyniku, blogowych osiągnięć oraz nowych współprac! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wspaniałych sukcesów! Nawiązanie tak wielkiej liczby współprac recenzenckich jest rzeczą dla mnie niewyobrażalną, więc tym bardziej moje serdeczne gratulacje, za to, że ci się udało. Pozostaje mi marzyć, że kiedyś będę chociaż w połowie tak dobra jak ty.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Witaj drogi Czytelniku!
Każde Twoje słowo sprawi mi wiele radości, niezależnie czy są to słowa pochwały, krytyki, obietnica przeczytania recenzowanej książki w przyszłości - wszystko wywoła na mojej twarzy geekowaty uśmiech.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia