piątek, 22 stycznia 2016

TOP 5: Filmowe premiery 2016, na które czekam z utęsknieniem

Nie mogę powiedzieć, że jestem wielką fanką kina, ale są takie filmy, które nawet w laiku wzbudzają natychmiastową chęć ich obejrzenia. Wśród wszystkich wspaniałych filmów zapowiedzianych na 2016 rok wybrałam najlepszą piątkę, która wzbudziła we mnie największą ekscytację!

5. Piąta fala
Od niepamiętnych czasów mam słabość do wszelkiego rodzaju ekranizacji (nawet jeśli w większości wypadków kończy się to łzami, bo ktoś chyba nie przeczytał książki albo postanowił usunąć moje ulubione sceny), dlatego Piąta fala jest jednym z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie filmów tego roku. Książka bardzo mi się podobała (nie, wcale nie z powodu mojej słabości do kosmitów), a zwiastun budzi nadzieję na dobrze nakręcone widowisko. Zresztą, czego chcieć więcej? Kosmici, wybuchy, zagłada świata, kosmici...

4. Iluzja 2
Okej, można się czepiać pierwszej części, że była w amerykański sposób kiczowata, miejscami naciągana i niespójna, ale kogo to interesuje, skoro dawała nam niesamowicie widowiskową iluzję oraz równie interesujące postacie zagrane przez wspaniałych aktorów? Mnie Iluzja urzekła, dlatego nie mogę doczekać się drugiej części, która zapowiada się nawet lepiej od poprzedniczki, zwłaszcza pod względem zaprezentowanych sztuczek. Strasznie jednak żałuję, że nie zobaczymy już na ekranie Isli Fisher grającej Henley, którą bardzo polubiłam.

3. Alicja po drugiej stronie lustra
Uwielbiam Tima Burtona i niezwykły, unikatowy sposób, w jaki przedstawił on historię napisaną przez Lewisa Carrolla, dlatego druga część przygód Alicji musiała znaleźć się w moim TOP 5 na 2016 rok. Fantazyjna charakteryzacja, bajkowy pejzaż, wszystko to doprawione odrobiną makabry i oczywiście niezawodna obsada z Heleną Bonham Carter i Johnny Deppem na czele. Szykuje się prawdziwa magia na ekranie!

2. Łowca i Królowa Lodu
Królewna Śnieżka i Łowca urzekła mnie głównie swoim mrocznym klimatem znacząco odbiegającym od baśni na dobranoc oraz piękną Charlize Theron w roli okrutnej, ale zjawiskowej Złej Królowej. Teraz, gdy pozbyliśmy się słabej Kristen Stewart, ekhm, to znaczy Śnieżki, Łowca i Królowa Lodu zapowiada się wprost genialnie! Jestem oczarowana zwiastunem i już nie mogę się doczekać filmu (Chris Hemsworth nie ma z tym nic wspólnego)!

1. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
Nie potrafię sobie wyobrazić osoby, która nie czekałaby z utęsknieniem na listopad 2016 roku. Możliwość ponownego zanurzenia się w świecie czarodziei, z którym dorastaliśmy, budzi tak wielkie emocje, że aż trudno je opisać. Przypomina to powrót do ukochanego, pełnego ciepła domu po długiej, męczącej podróży. Ja z niecierpliwością czekam na ten film, zwłaszcza że główną rolę ma zagrać Eddie Redmayne, którego wprost ubóstwiam. 
Poza tym, chyba nie muszę tłumaczyć, dlaczego Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć zajął pierwsze miejsce na mojej liście. Potterhead forever. 


A jaka jest Wasza lista filmów na 2016 rok, których nie możecie się już doczekać? Dajcie znać w komentarzach, czy Wasze wybory pokrywają się z moimi, czy dołożylibyście jeszcze jakieś pozycje!

31 komentarzy:

  1. Już nie mogę doczekać się drugiej części "Alicji" oraz "Fantastycznych Zwierząt" <3 <3
    Czy przypadkiem "Łowca i Królowa Lodu" nie będzie opowiadać co działo się przed "Królewną Śnieżką i Łowcą"? Take mam wrażenie =D
    Ja z utęsknieniem czekam na wszystkie filmy od Marvela - fangirling poziom 100000 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Za Piątą falę na pewno się nie zabiorę, bo książka mnie mocno zawiodła. Ja czekam na Zjawę, nowych Xmenów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej czekam na 'Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć' :) Co do 'Piątej fali' mam złe przeczucie, szczególnie przez zły dobór aktorów, przynajmniej według mnie. Ale kto wie, może mi się spodoba :)
    be-my-dreamcatcher.blogspot.com
    Pozdrawiam, maleficent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na film "Wierna" no i zdecydowanie na "Fantastyczne zwierzęta". O nowej Alicji nie wiedziałam, ale teraz nie mogę się doczekać również jej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na Alicję i na nowy film ze świata czarodziejów. Jestem ciekawa co z tego wyjdzie. Może obejrzę Piątą falę, jeśli uda mi się do tego czasu przeczytać książkę, bo kocham Chloe nad życie. Idealna młoda aktorka! Buziaki, Idalia ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jak to Iluzja kiczowata i niespójna? ALE O CO CHODZI?! Dla mnie była świetna i spójna. I sztuczki rzeczywiście takie, jakie da się wykonać - wiem, bo próbowałam. I osobiście jestem zachwycona i czekam na drugą część.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też czekam na Łowcę :3 No i na kolejne filmy Marvela! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na wszystkie oprócz numeru 1 ;)
    Reszty, w szczególności "Piątej fali" nie mogę się doczekać.
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czekam na filmy, bo raczej ich nie oglądam po prostu, ale "Fantastyczne Zwierzęta" wyglądają jak taka typowa bajka, którą potem puszcza się w TV z kiczowatym dubbingiem w roli głównej xd
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na wszystkie wymienione w tym poście filmy! :D
    A w szczególności na ''Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć''! :)
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na wszystkie przez ciebie wymienione, ale tak super szczególnie na "Łowcę i Królową Lodu" oraz "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miała pojęcia, że będzie taki film jak ”Łowca i Królowa Lodu". "Królewna Śnieżka i Łowca" podobał mi się, więc z całą pewnością i ten film obejrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio czekam na "Łowcę i Królową Lodu". Strasznie mnie ciekawi!

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/zostan-jesli-kochasz.html

    OdpowiedzUsuń
  14. O Boże! Jak ja nie umiem się już doczekać Alicji i Fantastycznych zwierząt! Czekam na to już nie wiem jak długo!
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogromnie nie mogę doczekać się "Fantastycznych zwierząt...", to będzie coś świetnego. "Piąta fala" również zapowiada się ciekawie, ale najpierw muszę przeczytać książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej!!! Wychodzi Iluzja 2 muszę ją obejrzeć.
    A Alicję jak nie obejrzę, to będę nikim. Ja za bardzo uwielbiam Jonnego Doppa, muszę zobaczyć.
    Ten ostatni zwiastun jest fenomenalny, też muszę zobaczyć.
    Ja jeszcze czekam na "Zwierzogród" i ponoć "Avatar 2" :D
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Również bardzo wyczekuję na Piątą falę, którą uwielbiam! (również jak Ty, wcale nie dlatego, że są tam KOSMICI!! :D)
    No i jak mogłabym nie czekać na film z uniwersum Harry'ego Pottera! Uwielbiam świat czarodziejów i z ogromną przyjemnością zanurzę się w nim po raz kolejny! :>
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chyba najbardziej nie mogę się doczekać "Piątej fali" oraz "Fantastycznych zwierząt i jak je znaleźć"(tego drugiego bardziej)! Już się cieszę z powrotu do świata Harry'ego ^^
    PS. Też uwielbiam Eddiego Redmayne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe wybrałaś filmy. Oczywiście z utęsknieniem czekam na listopad z wiadomego powodu :)
    A co do Piątej Fali, jakoś mnie chyba ominęła wiadomość, że zostanie ona zekranizowana.

    http://recenzje-parabatai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybrałabym dokładnie te same filmy! Tylko, że u mnie byłyby one w nieco innej kolejności ;) Na pewno #1 byłaby Alicja po drugiej stronie lustra - uwielbiam zarówno tę historię, jak i grę Johnny'ego Deppa. To głównie dla niego mam zamiar obejrzeć film. #2 zapewne byłaby Iluzja 2. Bardzo podobała mi się pierwsza część, zakończenie było dla mnie sporym zaskoczeniem, dlatego jestem ciekawa jak rozwinie się akcja w kolejnej części.
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja to z czekam na Inferno! :D Już nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Na 5 i 1 również czekam z zapartym tchem <3
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wszystkie znam ale na 3,2,1 też czekam ;D

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam, że ja prawie w ogóle nie oglądam filmów, więc na żaden nie czekam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepraszam za moją nieobecność ale już jestem :D
    Ja z niecierpliwością czekam na
    Piątą Falę i Alicje <3 <3
    Jeszcze Osobliwy dom pani Pergegrine i Wierna <3
    zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Filmy rzadko oglądam, a jeśli nawet to mam tyle zaległości że zawsze coś się znajdzie. Z twojej listy na pewno czekam na Magiczne zwierzęta. Z przyjemnością wrócę do świata Harry'ego Potter'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. O nieee! Czyli że już powstała ekranizacja "Piątej fali", a ja jeszcze nie przeczytałam książki?! Czym prędzej muszę to nadrobić, zwłaszcza, że podchodziłam do lektury już mnóstwo razy! Jak ja w ogóle mogłam przeoczyć ten zwiastun, wydaje mi się znajomy. Co do Alicji - obejrzę chociażby tylko i wyłącznie dla obsady. ♥ Zwiastun "Łowcy..." jest naprawdę... magiczny. *^* I Chris, Chris, Chris! <3
    Na "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" czekam, odkąd wyciekły ogólne informacje o ekranizacji i och, nie mogę się doczekać premiery. ♥
    Miłego wieczoru! :)
    The heartlines books

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio mam fazę na kino i oglądam wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też lubię oglądać ekranizacje, choć czasem bardzo ranią czytelnika. Piąta fala <3
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Na Piątę Falę będę musiała iść, bo przyjaciółka ją uwielbia :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mogę się doczekać "Me before you" na podstawie powieści Jojo Moyes, bo książkę wręcz kocham, jest jedną z moich ulubionych (a zaznaczę, że sporo w swoim życiu już przeczytałam ;) ). Jeśli jej nie czytałaś - gorąco polecam! :)

    http://naksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj drogi Czytelniku!
Każde Twoje słowo sprawi mi wiele radości, niezależnie czy są to słowa pochwały, krytyki, obietnica przeczytania recenzowanej książki w przyszłości - wszystko wywoła na mojej twarzy geekowaty uśmiech.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia